SPICE UP YOUR LIFE!!!



Monday, June 10, 2013

TESTIMONIAL - AYUNI, KUALA LUMPUR

Jika dahulu saya selalu dalam  keadaan sedih, pemarah dan kurang keyakinan diri. Sejak berjumpa Master Lillian semua masalah saya telah hilang.ketakutan saya juga dapat saya atasi dan saya tak gugup lagi apabila membuat presentation malah lebih yakin.Sifat pemarah saya juga telah hilang dan sekarang saya lebih tenang. Masalah di tempat kerja yang membelenggu saya selama ini dapat saya atasi dengan pertukaran ke tempat baru yang menjadikan saya lebih bersemangat untuk bekerja.

Terima kasih master.

Ayuni, Kuala Lumpur


1 comment:

  1. Salam Sejahtera Cik Ayuni,

    Saya sungguh bersyukur & amat gembira sebab Cik semakin bahagia, sudah lebih bersemangat, kini memperolehi keyakinan yang lebih tinggi, rasa lebih tenang & telah berjaya menyingkirkan sifat pemarah anda...

    Terima kasih.
    Semoga anda sihat, berjaya & ceria selalu... :)
    ~Master Lilian.

    ReplyDelete