SPICE UP YOUR LIFE!!!



Wednesday, February 15, 2017

TESTIMONIAL - Lily Mohd Nor (Petaling Jaya, Malaysia)

Nama saya Lily Mohd Nor, saya seorang janda anak 2,saya kenal Master Lilian dalam tahun 2013, pada mulanya hanya sebagai seorang customer biasa sahaja, oleh sebab saya suka mengumpul koleksi germs stone saya selalu ke kedai beliau untuk membeli dan memperbaiki gelang saya.

Cerita saya bermula pada hujung tahun 2013 dimana saya sepatutnya bernikah dengan seorang duda tetapi ditingalkan tanpa sebarang sebab dan saya hampir2 gila dibuatnya dan saya mula abaikan anak2 saya dan sentiasa dalam keadaan murung dan sedih dan saya teringatkn Master Lilian lalu saya berjumpa dengan beliau dan beliau banyak menasihatkan saya dan saya berubat dengan cara beliau, dengan Cuma 1 hari sahaja perasaan sedih dan murung saya telah pulih dan saya tidak merasa tertekan dan saya boleh focus pada kerja dan anak2 saya semula.

Di sebabkan saya banyak memendam rasa marah dan benci pada bekas suami yang menduakan saya, sehingga saya tidak boleh memandang wajah bekas suami bila dia datang untuk mengambil anak, begitu bencinya saya pada dia kerana perbuatan beliau. Tapi bekas suami ingin kembali rujuk dan selalu sabar dan tahan dengan maki hamum saya padanya.

Dan saya berjumpa Master Lilian dan beliau sarankan saya berubat secara sebatan rotan dan meminum cleansing and treatment water bagi merawat dalaman saya dan saya setuju untuk berubat dan setelah selesai perubatan saya merasa diri saya bukan lagi seotrang pembenci malah saya dapat memaafkan semua kesalahan sesiapa yang pernah bersalah pada saya. Saya merasa lebih tenang dan lebih ceria dan pada bulan May 2016 saya telah bernikah balik pada bekas suami dan kami hidup bahagia sekarang.

Apa yang saya hendak katakan disini ialah setiap masalah mesti ada Jalan penyesaianya, sama ada kita mahu atau tidak melakukannya. Sebangai seorang Islam saya masih bersujud pada Yang Maha Esa untuk memberi saya kekuatan dalam menempuh segala dugaan hidup, semasa saya berubat denagn Master Lilian beliau tidak mengunakan unsur2 keagamaan atau unsur2 shirik. Itulah sebab saya yakin dengan cara perubatan beliau.


Yang benar
Lily Mohd Nor

1 comment:

  1. Salam Cik Lily... :)

    Syukur!!!...kami sangat gembira dengan kejayaan anda!!!
    Semoga Cik Lily & seisi keluarga sentiasa sihat, bahagia & ceria... :):):)

    Ribuan terima kasih kerana memberi kami peluang untuk membantu anda.
    Kami sungguh menghargai kepercayaan, keyakinan & kesetiaan Cik Lily terhadap kami...

    Salam Sejahtera,
    Master Lilian

    ReplyDelete